bizim hikayemiz


















نظرات شما عزیزان:

الی
ساعت3:48---2 فروردين 1395
عشقم نوار چت برام رفت نمیاره فردا صب یازده اینا آن میشم فپات بشم ببخش بووووووووس بای گلم فردا میبینمت بوس بای

الی
ساعت0:23---26 اسفند 1394
منتظرتما علی از وختی پی ام دادم کجایی پس فدات شم از درد دارم میمیرم بیا دیه

الی
ساعت1:11---16 بهمن 1394
سلام عشقم
ما فردا میایم ساعت دو نیم یا سه آن میشم فدات بشم من تازه نت پیدا کردم دلم برات تنگ شده
علی دوست دارم کسی نمیتونه جاتو تو دلم بگیره بای فعلن


الی
ساعت0:56---1 بهمن 1394
عشقم دیه یک شد و نیومدی بهم تا هفت بگو جان الی میتونم بزنگن یا نه چون من میزنگم البته ده اینا میزنگم ایندفه دوست دارم پنج دیقه دیه میرم خیلی خستم بای خدافس نگرانم علی

eli
ساعت0:42---1 بهمن 1394
سلام عشقم
چی شده؟
بابیرگوشیو گرفته غلی نگرانم منتظرم پس چرا نمیای عشقم دوست دارم خییییییییلی دوست دارم
بهم لا اقل بگو صب میتونم بزنگم یا نه خواهش میکنم بیا دلم برت تنگ شده به خدا علی تا یک منتظر میمونم صبح هم ساعت هفت اینا آنم تو لوکس اگه تونستی بیا دوست دارم علی بای فعلن من منتظرتم تا یک


مرتضی
ساعت13:54---30 دی 1394


eli
ساعت3:47---30 دی 1394
دوست دارم عشق الی روانیتم خودم فدات میشم آره دیوونتم علی من همیشه بهت فک میکنم الانم خوابتو دیدم بیدار شدم اومدم ولس دیوونه میستم به خدا ولی عشقت دیوونم کرده لببببببببببب بووووووس فدات بشم فقط الی رو تنها نذار بای

عشقت
ساعت0:38---30 دی 1394
عشقم بیا که الی خیلی دلتنگت شده علی جونم به خاطر همه چی معذرت من بدون تو نمیتونم علی جونم خیییییییلی میخوامت میدونم نگرانت کردم ولی ببخش الی نمیتونه از بغل کردنای علی خودشو محروم کنه میدونم امروز دل شکستم کاری رو کردم که خودمم دوس ندارم علی عشقم بدون واقعا امروز بدترین روز زندگیم بود نمیتونم علی بی تو باشم هنوزم مال خودمیو دوست دارم آره علی مال خودمه علی جونی منتظرم نزار جون هر کی دوسش داری امروز نتونستم یه کلمه هم بحرفم من میخوامت علی نمیدونم چه غلطی میکنم گند زدم به همه چی از الی حالم بهم میخوره علی دوست دارم
علی عاشقتم لبببببببببب


eli
ساعت0:23---30 دی 1394
Ali jooni montazeram ta yek

الناز
ساعت0:21---30 دی 1394
سلام عشقم من منتظرتم یکم دیر کردم نمیدونم اومدیو رفتی یا نه من تا یک منتظرم که بیای علی جونی دوست دارم ببخش نگرانت کردم

eli
ساعت22:47---29 دی 1394
سلام علی
علی بابا یهویی اومد گفت بیاین گفتم نمیرم گفت پاشو بیا گفتم نتونستم توضیح بدم بهت
همین تموم شد شبم منتظرت میمونم اومدی که هیچ هستم نیومدی بهم بگو منتظر نباشم فدات علی جونی


eli
ساعت22:22---28 دی 1394
سلام عشقم عشقم یادم الان فت بهت بگم تازه یادم افتاد عشقم مادربزرگت خونه شماست میدونم اذیت میشی پیششون شاید نتونی بیای عشقم اگه نتونستی بهم تو نظرا بگو که میای یا نه فدات بشم فقط عشقم خودتو به خاطر الی اذیت نکن نمیخوام اذیت بشی بووووووس فدات فعلن بای

eli
ساعت0:42---28 دی 1394
ببخش نتونستم وبو درس کنم ببخشید شب خوش عشقم

الناز
ساعت23:57---27 دی 1394
سلام عشقم
باشه فدات شم
فردا دو نیم اومد اومدم نیومدم شب میام بهت میگم
عشقم ساعت هفت نتونستم بیام راستش نت قط شده بود به زور آوردمشون خونه ولی خسته ای عشقم راحت بخوابی بووووووووس
دوست دارم عشقم عاشقتم ماه من آروم بخوابی فدات شم بای اگه فردا نیومدم منتظرم نباش عشقم میخوام وبو درس کنم یه سری بزن خدافس


آشکی تاش تیشکوت
ساعت22:28---26 دی 1394
عشقم خیلی دوست دارم دیوونه شدم به خدا نمیدونم چرا امروز اینجوری شدم دلم هواتو کرده دلم تنگه برات امروز صدات منو دیوونه کرد اوفففففف بمیرم برات دوست دارم علی میخوامت

eli
ساعت7:05---26 دی 1394
سلام به عشقم
خوبی؟
فدات بشم الهی
علی جونی ساعت هفته دلم هواتو کرده دیوونه شدم علی جونی خیلی دوست دارم روانیتم میخوامت
فسقل خان من
عشقم
دوست دارم فسقل خان
تنهام نذار تا آخرش باهاتم
ساعت ۵میبینمت درسارو تموم میکنم. میام علی خخیئییییییییبلی دوست دارم ببببببببوووووس
لبببببببببببببببب
نه
گاااااااااااااااز بوووس
اووووووووف دیوونه شدم اول صبحی حالا علی جونئ ببخش دیوونم دیه فعلن لای ۵ میبینمت فسقل خان خخخخ


eli
ساعت22:19---25 دی 1394
عشقم خیلی دوست دارم خخخخخخخیلی برات حاضرم هر کاری کنم الان دارم شیمی میخونم ولی علی نمیتونم لهت فکر نکنم دارم دیوونه میشم میلاد اینا الان خونهماهستن الان اتاق تنهام تو لوکسم نمیدونم چرا علی دوست دارم

الناز
ساعت11:39---25 دی 1394
سلام عشقم ببخش منتظرت گذاشتم عشقم رفتی محمدرضا اینا خونه ما هستن شاید دو نتونم بیام به زور سه میتونم عشقم بیا جان من شاید نتونم بیام دو بیام سه به زور میتونم عشقم آزمون دیر کردم ساعت نه من تازه بیدار شدم پشتیبانه گفت به زور بیا

eli
ساعت3:45---25 دی 1394
عشقم چت بسته شد بیا چت روم دیه

النازت
ساعت18:38---23 دی 1394
سلام عشقم
اومدم تو رفتی
عشقم ساعت دوازده میام
عشقم ببخش همون لحظه بابی اومد
عاشقتم بووووووووووووووس


eli
ساعت1:37---22 دی 1394
سلام عمرم
علی عشقم از نگرانی دارم میمیرم نمیدونم چیکار کنم
یهویی رفتی نمیدونم چی شد بابی کاریت کرد یا مامی یا حال بد شد هزارتا فکر به ذهنم میاد عشقم بدون همه جوره میخوامت عاشقتم
علی من به وب سر بزن ایشالا خوشت بیاد بزن مطالب دی رو همشو بیاره فدات بشم نگرانم نمیدونم چرا یهویی رفتی ببین علی جونم اگه هشت بیدار شدی و اومدی پیامو دیدی بهم بگو شاید بیام عشقم فدات بشم خییییییلی دوست دارم
علی میخوامت مواظب خودت باش دورو برای یازدو نیم میام فدات بشم فقط خیلی نگرانم اگه تونستی بهم بگو واهشن عشقم الی میخوادت عاشقتم وب سری بزن نتونستم بازم حرفو دلو بریزم اونجا عذابم میده این عشقم تنها چیزی که ازت میخوام اینه مواظب خودت باشی عزیز تر از تو برام کسی نیس مبوسمت عشقم خواب خوبی داشته باشی یا شایدم بهتره بگم شب خوبی داشته باشی نمیدونم چی شد بای علی


النازت
ساعت0:04---22 دی 1394
سلام عشق الی کجایی فدات شم مردم
حالم زیاد خوب نیس ینی خوب نیستم گیج میزنم فقط تا نیم ساعت دیه میتونم منتظر بونم شایدم موندم نمیدونم علی حالم خوب نیس منتظرم خواهشن زود بیا فعلن بای


eli
ساعت1:40---21 دی 1394
عشقی جونم من میرم مواظب خودت باش فدات بشم ساعت یازد اینجام یا یازدهو رب خلاصه میا
خواب خوب ببینی عشقم بوووووس دوست دارم
عشقم عاشقتم بای نفس الی شب بخیر


النازت
ساعت21:09---20 دی 1394
سلام فدات بشم ببین خودتو ازیت نکن نیا باشه فردا شب فردا امتحان زیست دارم نمیتونم کلن بیام فدات بشم الهی خودتو ازیت نکن نیا منم نمیام نمیخوام اذیت شی بوووووووس بهم بگو میای دوازده اینا تا بدونم فدات بشم بای

eli
ساعت19:57---15 دی 1394
عشقم فدات بشم تازه دیدم پیامو من اومدم تو رفتی که من فصل دو رو تموم کردم مونده فصل اول باید بخونم تا هشتو رب منتظرم بعد اون نمیتونم باشم فصل اولو باید بخونم دوست دارم

eli
ساعت14:05---14 دی 1394
سلام عشقم
خوبی؟
فدات بشم الهی
عشقم بعد رفتن ینی چن دیقه پیش با مامی دعوام شد الان دهنم پر خونه لبم پاره شده بعد گردنو هم که نگو اگه شب نیومدم ببخش ولی میام ساعت دوازده اومدم که اومدم نیومدم برو الان تو اتاق تنهام تا حالا اینجوری دعوا نکرده بودم باهاش عشقم فدات شم 5 سری میزنم فعلن من برم دوست دارم علیرضام شب سعی میکنم بیام تا دوازدهو نیم بصبر نیومدم برو دوست دارم عمرم مواظب خودت باش امروز جنگه ینی بابام لبمو ببینه دعوا میکنه بوس فدات شم علی بای تا شب چیزی یا هرفی داشتی تو نظرا بگو 5 یا چهارو نیم میام بای


النازت
ساعت13:57---13 دی 1394
عشقم نوار چت بالا نمیاد


eli
ساعت16:37---12 دی 1394
5:30 یا شیش میام کار پیش اومد دوست دارم پنجو نیم میام دوست دارم

النازت
ساعت21:25---11 دی 1394
سلاااااااااااااااااام
عشقم دارم بال در میارم اوفففففففففففف
از بس برف هس فردا تعطیله
جون اوففف الدیوونه شده فردا طعطیلیم من میرم دوازده میبینمت اگه اینو زود دیدی بهم بگو من تو لوکسم علیرضام عشقت دیوونه شده نمیدونی چه حالی میده این هفته بهترین هفتس برام اوخخخخ فدات شم من میبوسمت بای ایشالا اونجا هم بباره خخخخخخ شما هم نرین بای نفس الی


النازت
ساعت19:46---9 دی 1394
عشقم من دنبال نمایشنامم هر وخ خواستی بیای بیا تا نه هستم بای عشقم

النازت
ساعت18:59---9 دی 1394
سلام عشقنمیدونم کی میای شاید ساعتی که تازه رسیده ای و خسته ای الانم هستبرم ساعت نه میام دوست دارم نه سر میزنم باز بای

النازت
ساعت11:29---8 دی 1394
علیرضام جون من بگو چی شده بد جور نگرانم دارم میمیرم بعد از ظهری که خونه مینا اینام مثلن سه یا چار میزنگم عشقم دوست دارم شاید بزنگما علیرضام تا دوازده بگو چی شد مردم از نگرانی اوفففففففف دوست دارم
عشقم عاشقتم


eli
ساعت11:18---8 دی 1394
سلام عشقم ما هنوز نرفتیم امروز میریم پس پنجشنبه میتونم بزنگم عشقم عمرم بهم بگو چی شد دکتر چی گفت نگرانتم بای نفسم

النازت
ساعت0:10---7 دی 1394
سلام عشقم ببخش آخه نگفتی بیا منم سر نزدم گفتی دوازده بیا منم منتظر موندم تا دوازده
بیام عشقم کاشکی زود اومده بودم اه مهمون داشتیم و مامان اینا خونه نبودن تازه اومدن اه ببخش عشقم
وختی میبینم منتظر موندیو نیومدم میخوام بمیرم اه دوست دارم نمیدونم الان میای یا نه ولی منتظر میمونم تا یک بای عشقم


eli
ساعت13:08---4 دی 1394
سلام عشقم
ببخش خبر ندادم رفته بودم آزمون قلم چی صب مامان به زور بیدارم کرد شب ساعت 4 بود خوابیدم یادم رفته بود آزمون دارم واسه همین نتونستم خبر بدم عشقم فدات بشم
راستی من نمیتونم امروز به لوکس بیام مامان میگه باید بری عروسی من نمیرم زشته
میگم امتحان دارم درسو فلان میگه نمیشه میگه از کلاس فیزیک بزن برو زشته من نمیرم تو باید بری
فدات بشم اگه بیام ساعت یک اینا آن میشم یا یکو نیم میام نظرارو بخونم نمیتونم بیام لوکس عشقم ساعت 5 هم سری میزنم همه میرن آرایشگاه منم باید برم حمومو و برم پیش خاله تا موهامو برام درس کنه واسه همینه نمیتونم زیاد بیام لوکس


eli
ساعت17:20---2 دی 1394
علیرضام کجایی خواب موندی میخوام بزنگم مامان الن خونه نیس اون بیاد تو میایو الی نمیتونه بزنگه نمیتونم بزنگم از مادر شوهر گرامی از بس میترسممممممممم بزنگم برگردن بگن بله بگم با علیرضا کار دارم بگه شما بگم حسینی بگن از کی زن شدی حسینی خخخخخخخخخخ جون من بیا دارم میمیرم آخه

النازت
ساعت1:03---2 دی 1394
عشقم

بشم الهی

فردا مدرسه نمیرم

منتظرم دوازده و چهل همون ساعتی که گفتی

دوست دارم منتظرتم

مواظب علیرضام باشی

هرچند نیستی

ولی برا دل خوسی الی باش خواهش

دوست دارم

نمیدونی وختی میفهمم یه چیزیت شده دیوونه میشم

بخصوص وختی نمیگی

سیمای این بدنه اتصال میکنه سیستم میریزه بهم

دوست دارم فدات شم

بای بوس حالمم خوبه نگرانم نباش

خدافظ عشق ماه من



النازت
ساعت11:54---1 دی 1394
عشقم اگه پیامو رو دیدی تا یک بگو کی بیام دلم برات تنگ شده
دوست دارم


eli
ساعت11:39---1 دی 1394
عشقم
عزیز دلم
دقیق بگو کی میای
نمیتونم دیه
حالم خوبه علیرضام چرا نرفتی مدرسه آخه
حال من بده نه حال تو
عشقم ببین با نرفتنت ناراحتن میکنی اذیت میشم هم خودم عقب میافتم از درسا هم تو
نمیشه که اینجوری
عشقم فدات شم بگو کی میای من چیزی سر در نیاوردم اونقد عدو ساعت گفتی خخخخخخخخخخخخ فدات شم من الی برات بمیره
دوووووووووست دارم بوووووووووووووووووووووووووس اوخ ببخش یادم رفت مریضم بای همه کسم


النازت
ساعت11:30---1 دی 1394
آره عشقم نرفتم بگو کی بیام بحرفیم من الان میرم دکتر تا دوازده و رب اینا میام عشقم دوست دارم

النازت
ساعت1:53---1 دی 1394
سلام عمرم
عمرم والا دکترای محل من لالن میگن چیزی نیس شب میرم ولی صب که رفتم گفت مریضی خانومی بدجور همینو گفت والا لال شدن یا کرن
آره تنگی نفس دارم
علیرضام والا درس نگفت چیه فقط گفت الی باشه دارو نمینویسم نگران نباش بعد یه دونه آمپول اونم دیوونه کرده فردا شاید بازم برم
کلا دیوونه شدم
ولی خوبم
فقط سرفه دارمو سر گیجه و سردردو حالت تهوع هم دارم ولی خوبه ولش
خوب میشم
علی جونم چیزیم نیس نترس اگه از اون بیماری هم بگیرم نترس هزار نفر گرفته یکی هم من
من که از مرگ ترسی ندارم
خخخخخخخ فدای خنده هات شم
جشن مسعود هم خوب بود خوش نگذشت ولی خوب بود
بعد هفت سال بهم رسیدن
اوفففف علیرضام عاشقتم
نترس بابا چیزیم نیس فوق فوقش الی میمیرهخخخخخخخخ
دوست دارم دیوونه فردا 5 هستم یا سه و نیم بهم بگو دوست دارم


الناز
ساعت23:28---28 آذر 1394
عشقم فدات بشم من
من دیه دارم میرم
برم بخوابم
چشام کور شدن از 5 اینجام
درسم نخوندم
فردا 5 منتظرتم
عشقم عاشقتم
بووووووووووووووووووس
بای نفس من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+علیرضا و الناز+چهار شنبه 25 آذر 1398برچسب:,+18:1+